marți, 10 ianuarie 2012

Colectieeee.. :x

Bunaaa !

Se apropie sesiunea si in loc sa invat m-am apucat de 'curatenie generala in farduri' cum imi place mie sa zic :)). Am mai aruncat din ele, le-am curatat, am spalat pensulele etc. Cu aceasta ocazie m-am gandit sa va arat si voua colectia mea de makeup. Le tin in diverse cutii, cutiute, suporturi luate din Bamboo si Carrefour pentru ca deocamdata nu imi permite spatiul din camera mea sa am un dulapior special pentru 'pasiunea mea' :D (sper sa se schimbe asta pe viitor). Ca sa le vedeti mai bine, le-am pus pe pervazul de la geam.

 Aceasta postare nu e facuta cu scopul de a ma lauda, pur si simplu am vazut ca multe fete au postari de genul acesta si m-am gandit sa fac si eu.  Sunt sigura ca exista persoane care au mai multe produse decat am eu si poate chiar de mai buna calitate.


Va puuuuuuuuuuup !

















12 comentarii:

  1. Oh God, make-up orgie :)))Sa le folosesti sanatoasa :-*

    RăspundețiȘtergere
  2. Uhuuuuuuu cate farduuuuuuri ♥ Ce firma e blush-ul de langa fondul de ten Stay Matte? Arata super bine :D Cum ti se pare mac Face and Body? Vreau sa-mi ia si eu unul cand o sa imi arate fata normal :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Vital Radiance se numeste...l-am luat din Gima :D
    Iar despre MAC Face and Body, ce sa zic..este tocmai bun pentru tenul uscat, fara imperfectiuni..mi am luat plasa cu el pentru ca eu am de acoperit :))..dar il folosesc in combinatie cu altele..pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. vaaai <3 ce mi-a placut sa cotrobai prin toate :)) :X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  5. jesus!!! ce mare e marginea aia de la geam, nu stiu cum se numeste:)))

    RăspundețiȘtergere
  6. WOW.FOARTE TARE.mI`AR FI PLACUT SA NI LE ARATI PE CATEGORII,MAI detaliat:x !

    RăspundețiȘtergere
  7. ok :D nu credeam k o sa va intereseze..osa fac un later edit (poze pe categorii ) te pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. Pai mi se par mai bune cand schimb periutele, mai ales periuta roz la tubul galben :D
    Paleta aia colorata am luat o de la metrou:P, sigur gasesti, nu mi a venit sa cred cat de pigmentate sunt culorile si cat de mult rezista :x

    RăspundețiȘtergere
  9. super...cam atatea produse am si eu si cred ca nah, e suficient avand in vedere ca vorbim despre cosmetice care mai si expira...

    RăspundețiȘtergere